lauravanhaaren.reismee.nl

een nieuw gastgezin en nieuwe school

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes. Het heeft me echt heel erg geholpen. De hele situatie waarbij ik van gastgezin moest veranderen was niet makkelijk, maar het was fijn te lezen dat iedereen zo meeleefden.

Inmiddels heb ik een gastgezin! Samen met mijn duitse gastzusje (Annie) ben ik overgeplaatst :) We zijn in Springfield, Missouri blijven wonen, maar konden helaas niet op Hillcrest (oude Highschool) blijven. We zijn naar de andere kant van de stad verhuist en dat betekend dat we niet meer in het Hillcrest schooldistrict wonen. Nu ga ik naar Kickapoo, home of the Chiefs. Deze school is een stuk groter en moderner. Brad Pitt heeft vroeger op deze school gezeten!

Het gastgezin is echt super leuk. Ze hebben twee kinderen van 10 en 8 thuis wonen en een zoon die bij mij op school zit en ook een senior is, alleen hij woont bij zijn moeder.

Afgelopen vrijdag heb ik ze voor het eerst ontmoet, het was toen ook de verjaardag van mijn gastmoeder, dus we zijn met z'n alle uiteten gegaan. Zaterdag zijn we verhuist en hebben we de slaapkamer van Annie en mij geschilderd. De rest van het weekend zijn we naar de kerk geweest, heel vaak naar Walmart (we vergaten steeds een paar dingen te kopen) en we hebben gebarbecued en smoorse gemaakt! Dat was echt super leuk!

Maandag was dan weer de eerste dag op een nieuwe school, ik was best wel gespannen maar ik heb hele lieve en leuke mensen ontmoet, Morgen (Donderdag) kan je je in de pauze bij clubs inschrijven dus dat ga ik zeker doen :). Ik ben hier niet de enige exchange student, er zijn nog 6 of 7 anderen en die hebben ook met z'n alle een club, ik kan niet wachten om hun te ontmoeten.

De afgelopen tijd is zwaar geweest, maar ik heb een nieuwe start gemaakt en ik kan niet wachten om te beleven wat er verder nog gaat gebeuren in dit jaar!

xx Laura

Reacties

Reacties

Josephine

Wat mooi dat je een nieuw gezin hebt en dat ze zo aardig zijn! Hoop dat je een topjaar krijgt!

Groetjes Josephine (uit het groepsgesprek met de 90 andere studenten haha)

lotte

Heee lieve nicht, ik vind het echt supper leuk dat je dit doet, het zal wel heel moeilijk geweest zijn. maar ik hoop dat je nu een heel leuk gezin hebt en dat je daar een leuk en gezzelig jaar mee gaat maken !
xxx Lotte ????????

Saskia Eringaard

Lieve Laura,

Wat fijn dat je nieuwe plek goed bevalt! De afgelopen weken zijn moeilijk voor je geweest maar maken je ook sterker. Nu lekker genieten en ik ben benieuwd naar hè volgende bericht. Veel plezier en een dikke kus, Saskia & co.

Martin

Hoi lieffie ik ben zo blij dat jij jou plekkie gevonden hebt. Maak er iets moois van! Love you.

Edwin

Heee schatje,
Goed opgeschreven! Ik ben zo blij dat je nu een fijn gezin getroffen hebt! Nu moet alles nog even op z'n plaats vallen maar dat is een kwestie van tijd. Komt zeker goed. Geniet van alles en onthou 'het is leuk'. Love you ?

martin.truus@gmail.co.

Lieve Laura,
Wat leuk te horen dat alles goed gaat met je.Wat een spannende tijd was het voor je. Zo te zien een leuk gezin, geniet ervan. We zijn bijzonder trots op jou. Houden van je. Liefs Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active