lauravanhaaren.reismee.nl

Christmas break.

Hallo!

Inmiddels is het alweer de laatste dag van de kerstvakantie. En wat is de tijd toch snel gegaan.. Aan het begin van de vakantie wilde ik eigenlijk helemaal geen vakantie, ik was namelijk bang dat ik heimwee zou krijgen als ik niet naar school ging, maar dat viel gelukkig mee. Ik begin morgen aan de eerste dag van mijn tweede semester op school. Alle vakken die ik heb zijn nieuw, namelijk: Fotografie, Algebra 2 (wiskunde), Liberty & Law (Amerikaans rechtssysteem) en Journalistiek 2 (tijdschrift maken).

Deze vakantie was echt super leuk, gezellig en druk.

Op zaterdag 19 december ben ik met mijn gastgezin naar Branson geweest. We zijn naar Silver Dollar City (pretpark) geweest, waar mijn gastouders de laatste dingetjes voor de bruiloft hebben geregeld. Daarna hebben we nog even door het pretpark gelopen. En ik ben voor het eerst van mijn leven op de foto gegaan met een kerstman. Na het pretpark zijn we doorgereden naar een theater, hier hebben we een show van SIX gekeken. SIX zijn zes broers die alleen maar acapella zingen. Super leuk!

Op zondag 20 december heb ik met mijn gastgezin kerst gevierd bij de moeder van mijn gastmoeder. Het was super gezellig.

Vanaf 22 december tot 31 december sliep mijn gastzusje (Avery, 11) bij mij op de kamer. De vader en moeder van mijn gastvader kwamen bij ons logeren voor de bruiloft en kerst, dus de meeste mensen sliepen ergens anders. Gelukkig was het wel erg gezellig :)

Op 23 december kwam mijn gastvader's vader aan. (Mijn gastvader zijn ouders zijn gescheiden) We zijn met het hele gezin uiteten gegaan en hebben gezellig met elkaar gekletst en film gekeken.

Op kerstavond zijn we naar de kerk gegaan. Toen we weer thuis aankwamen mochten we allemaal 1 cadeautje open maken. We hadden allemaal een pyjama broek gekregen, hier moesten we in slapen en dan hadden we allemaal een nieuwe pyjama broek aan als de foto's werden gemaakt op kerstochtend.

Eerste kerstdag begon met mijn gastbroertje van 9 en mijn gastzusje van 11 naast me bed. Ik moest wakker worden want we moesten nu cadeautjes uitpakken. Na het uitpakken van de cadeautjes hadden we een uitgebreid ontbijt. De rest van de dag hebben we kerstfilms gekeken en 's avonds hebben we de moeder van mijn gastvader opgehaald van het vliegveld.

In Amerika kennen ze geen tweede kerstdag. Dus op 26 december was kerst alweer over. Rond 14;00 uur zijn we met z'n alle weer naar Branson gereden. Dit keer gingen we er naar toe voor de bruiloft van mijn gastouders. Deze dag hebben we met alle gasten in ons hotel kamer gekletst en gegeten.

Op 27 december was het dan zo ver, mijn gastouders gingen trouwen.Tot 14;00 hadden we tijd om ons klaar te maken voor de bruiloft. Dat klinkt alsof we genoeg tijd hadden, maar geloof me, er werd een partij gestrest in de hotel kamer. Het regende deze dag heel erg, dus we zijn rennend door het pretpark naar de kerk gegaan in onze mooie jurken. De bruiloft was heel erg mooi en het was heel bijzonder om hier bij te zijn. Na de bruiloft en receptie kwam iedereen weer naar onze kamer toe, waar nog meer gegeten en gekletst werd. Op 28 december gingen we weer naar huis.

Oud en Nieuw werd absoluut niet zo gevierd zoals ik gewend ben. Normaal zijn er natuurlijk oliebollen, champagne en vuurwerk, dit jaar was dat niet zo. We bleven wakker tot 12 uur omdat we een film aan het kijken. Om 12 uur wenste iedereen elkaar een gelukkig nieuwjaar. We waren allemaal zo moe dat we daarna gelijk zijn gaan slapen.

Op zaterdag 2 januari zijn we weer naar Branson geweest. Er werd mij vertelt dat we gingen zwemmen, maar dat was niet zo. We zijn als (vroege)verrassing voor mijn verjaardag naar het Titanic Museum geweest. Het was echt super leuk!

Vandaag hebben we de kerstspullen allemaal weer opgeruimd en dan moet ik vanaf morgen weer naar school.

Love,

Laura

Reacties

Reacties

Edwin

Wat een hoop belevenissen daar! Enorm gaaf dat je het allemaal mag meemaken. Super spannend om weer aan een nieuw semester te beginnen; wat een goede vakken! Heel veel plezier de komende tijd. Nog maar 4 maandjes en dan is het alweer over. Geniet ervan! Love you ?

Edwin

Love you ?! Geen idee waar het vraagteken vandaan kwam. Dikke kus!

Saskia

Ha Laura, alweer een leuke update. Wat maak je een hoop mee en wat een fantastische herinneringen!! Ik wens je voor morgen alvast een hele fijne en bijzondere verjaardag toe????????????. Dikke kus, Saskia

Saskia

Kennelijk worden emoticons vraagtekens. De bedoeling was feesthoedjes ;-)

martin en Truus

Lieve Laura, wat heb je veel beleefd in Amerika, te gek allemaal. We hopen dat je de laatste 4 maanden nog veel meer leuke dingen mee mag maken. Top hoor! Kijken er nu al naar uit je weer te zien. Veel Liefs en dikke kus. Oma en Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active